Saturday, October 20, 2012

Hidup Mesti Diteruskan

Salam buat semua pembaca,

Terima kasih sebab masih stay tuned sampai ketika ni.haha sekarang ni aku teh sibuk sket dgn persediaan utk menghadapi peperiksaan Master in Surgery (Orthopedic) Part 1 yg akan berlangsung ujung bulan ni.Patutnye dah takde masa utk aku tulis blog ni.tapi takpe,sementara tunggu wifey siap masak sempat aku capai Ipadni utk aku tuliskan sesuatu.

Mlmni juga ade match bola antara ATM DGN KELATE.aku akan sokong KELATE utk game mlmni sebab menyampah tak muka Hai-O.dah 3 tahun dia julang PialaMalaysia tu.cukup2 lah.lagipun corak permainan KELATE lagi power. Bab bola padang ni msg aku dah lama tinggal.kalau setakat futsal berganti ganti utk sejam aku okey lagi.

Aku sebenarnya bercadang utk menukar tema blog aku ini kepada topik yg lebih berat sket,berkaitan kesedaran kesihatan tulang kat Malaysia yang mana selama ini disalah pacu oleh syarikat pengeluar susu.nantilah,kalau aku dah lepas exam nanti aku akan ceritakan satu persatu.takpe boleh tunggu.Okey lah,bini pun dah siap masak.lain kali ade kesempatan kita jumpa lagi

Follow twitter aku @AswadIthnain
Salam

No comments: