Friday, October 12, 2012

alhamdulillah..syukur pada Allah S.W.T

SALAM buat teman2 yg sudi singgah kat blog aku yg ala kadar ni
memang lama dah aku tak menulis blog nie..aku sebenarnye dah lupe pon blog adress aku.huahua ntah macamane harini aku godak2 laptop nih ade suggestion pasal blogspot..cari punya cari terjumpa dengan blog @waderteam-pro lantas menemukan aku pada blog aku ini..

banyak yang aku dah lalui sepanjang aku meninggalkan aktiviti blogging nie. Aku dah mempunyai seorang isteri yg cantik manis dah telah dikurniakan seorang puteri yg comel. Actually im expecting a baby boy around mid January next year. Syukur alhamdulillah.Segala puji ke atasNya..
Dan sekarang atas izinNya aku sedang mengikuti program sarjana di UKM..
okeh,cukup sudah serba sedikit mengenai perkembangan diriku..

Berkenaan aktiviti memancing aku memang aku dah agak slow..set pancing masih ade.cuma belum ditambah ape yg patut.sejak jarang berjumpa dgn waderteam-pro, mahdan dan lain2 memang aku dah jarang mancing.lagi2 time bini aku tgh pregnant ni mmg aku kurangkan sket aktiviti memancing.last aku mancing kat tasik depan rumah aku kat Melaka..ikan toman ade,ikan tilapia pun ade..



Either you runs the day or the Day runs you.DECIDE
Rasanya cukup setakat ni saja dahulu aku menulis yang lain aku persembahkan beberapa gambar untuk menceritakan serba sedikit pasal kehidupan aku sekarang

Salam..

untuk kalian yang bertwitter,ni twithandle aku @aswadithnain


ni tahun 2009

 

Awfiyah Nur Alya- now 2 years old

No comments: