Thursday, May 14, 2009

rod aku berkarat..

assalamualaikum..
its quit a long time since i didn't hang around wif my fishing mate..roughly bout 6-7 months..banyak bz wo..
kesian kat mahdan and ahock..alleged mva while searching for toman.last week aku bertemu mahdan kat majlis walimatulurus aman..dan2 petang tu gak aku plan nak cari haruan.haha
ahock n eri pun turut serta.eri dah dekat 9 bulan tak pegang joran, mahdan pun lebih kurang same sejak patah kaki.cuma equipment die dah makin menimbun.sume belum dicuba..haha cuma ahock sorang je yang masih maintain active.tasik medanla,pantai minyak beku,lubuk haruan...sumenye masih dikunjungi ahock.
so, petang tu bolehla dikatakan majlis pecah tradisi buat aku, mahdan n eri..namun sumenye pulang dengan tangan kosong.tapi takpe,gian casting dah terubat sket..
aku tak sabar nak tunggu next xpidisi.rase2 plan mahdan untuk turun laut ujung tahun nu harus dipercepatkan..

2 comments:

ahowk orang islam said...

bro.. ak dh dpt info pasal kelong besar kat pontian.. kasi minyak pancing. hehehe.. ala kan dh pegi minyak beku.

Direktori Memancing said...

salam pancing drp DM